14.8 C
Skopje
петок, април 19, 2024

Eве како да станете успешен YouTube-ер!

Дали знаевте дека ако прашате дете што сака да биде кога ќе порасне, веројатно ќе го чуете YouTube-ер како одговара три пати почесто од астронаутот? Космос некогаш се сметаше за најпосакувано работно место меѓу децата, но сега е заменето од омилената платформа на многумина за споделување и прегледување на снимки.

Доколку сакате да се испробате во водите на YouTube, мора да ја имате предвид конкуренцијата на дури 37.000.000 други канали. Повеќе од 500 часа видео се додаваат секоја минута. Ние ви откриваме неколку едноставни чекори за да направите ваши помалку или повеќе од петнаесет минути нечии лични, споделувајте и претплатете се што ќе ви донесе слава и заработка во иднина.

1. Создадете Brand Account

Размисли однапред. Иако веројатно нема да размислувате за целта да бидете меѓу каналите што собираат повеќе од милион следбеници додека внесувате податоци за каналите на YouTube, Brand Account ќе ви значи нешто во иднина, како што расте вашиот бизнис.

Зошто не лична сметка? Како прво, затоа што во тој случај ќе бидете регистрирани под вашето име и презиме и само вие ќе можете да пристапите до нив, додека Brand Account им овозможува на повеќе лица да се најавуваат истовремено, така што во иднина ќе можете да дадете пристап до вашите соработници. Дополнителна причина е што е-поштата од гледачите и потенцијалните клиенти ќе пристигне во приватно сандаче, што веројатно не сте го користеле за деловно работење, а овие важни пораки може да се изгубат меѓу информациите за достава на храна и билтените.

2. Запрашајте се која е вашата целна група

Во зависност од тоа каква содржина планирате да презентирате на вашиот канал, утврдете ја целната група и истражете ги нејзините навики. Во случај да сте тинејџер и да имате видеа за тоа како се потсмевате на вашето друштво, веројатно ќе ве следат врсниците, па затоа треба да имате предвид дека тие претпочитаат пократки видеа.

3. Запрашајте се која е вашата конкуренција

Не двоумете се да ја разгледате работата на вашите конкуренти. Можеби сте продавница – вашите видеа би го покажале тоа, но сте биле воодушевени од девојка како вас која се префрлила на видеото „Нема да верувате што купив за 2000 евра во ZARA / H & M-U / MANGО“ на видеото „За 2.000 динари“ Купив 15 ПРИМЕТИ ОД ПРОДАВНИЦА ВТОРА РАКА“. Ова е последица на фактот дека во последниве години, гледањето содржини фокусирани на шопинг и наоѓање добра половна облека скокна дури десет пати, и таа го препозна тоа.

Бидете сигурни дека самите ја следите модата.

4. НАЈВАЖНАТА ЛЕКЦИЈА YOUTUBE-er – привлечете го вниманието на гледачите со силни наслови и добра анимација (НЕ КЛИКБИТ)

Пребарувајќи видео прилагодено за нивните сопствени гледачи, гледачите обично ги обезличуваат насловите и сликичките. За да го започнете вашиот клип, мора да ги заведете на прв поглед. Залудно, вие ги изведовте најкомплицираните трикови на скејтборд ако напишете „Возење на скејт“ во насловот и поставите нејасен клип од видеото како слика на сликата, што покажува други скејтери кои седат на трибините. Наместо тоа, ви ги предлагаме „НАЈКОМПЛИЦИРАНИТЕ скејт трикови во ТРИ ЛЕСНИ ДВИЖЕЊА“, кои ќе ги илустрирате со фотографија од себе во фасцинантен флип, неколку поп-арт визуелни елементи и натписот „НЕ ПАДНАВ“, што можете да ги додадете во едноставна онлајн програма.

Клучните зборови и оптимизацијата се исто така важни за насловот на видеото и исто така ќе придонесат за повеќе кликови.

5. Изградете препознатлив идентитет

Ако веќе сте создале сметка за бренд, тогаш погледнете се себе си и на вашата содржина како бренд соодветно. Завиткајте се во препознатлива облека. Напишете опис на каналот во делот „За“ за гледачите да знаат што да очекуваат. Додадете икона со висока резолуција. За банерот, користете ја илустрацијата за да ги пречекате посетителите и да ги информирате во кои денови и во кое време поставувате нови видеа. Тука исто така можете да прикачите линкови до вашите профили на други социјални мрежи. Имплементирајте уникатен трејлер пред секое видео. Печатете описи на информативни клипови за да промовирате други начини на кои гледачите можат да стапат во контакт со вас. Организирајте содржина во плејлисти со соодветни имиња. Поврзете ги старите поврзани слики или вашата страница во рамки. Поканете публика да се претплати на вашиот канал.

6. Одврзете ја торбата за да ја наполните – рекламирајте се

Рекламирањето на YouTube е ефикасен начин за пристап до нови луѓе. Насочете ги оние за кои верувате дека би биле заинтересирани за вашата содржина.

7. Снимајте видеа во соработка со YouTuber-и слични на вас за вашите сопствени, но и нивните канали

Уште подобро ако тие се веќе реализирани и прославени.

Јутјуберите обично гостуваат на туѓи канали под маската на дружење, но всушност и домаќините и гостите освојуваат „нови пазари“ на овој начин. Веројатно сте забележале дека ваквите видеа обично се снимаат во два дела – првиот е, на пример, со Ненад, и се однесува на тоа како се инсталирани соларни панели, а второто со Марко, и се однесува на избор на правилен панел во 5 чекори. Така придружниците на Ненад го запознаваат Марко, а Марковите го запознава Ненад и ако им биде интересно, тие почнуваат да ги следат.

8. Анализирајте и прилагодете се

Бидејќи вашиот канал расте квалитативно и квантитативно, ќе можете да го измерите вашиот успех врз основа на аналитика. Ќе заклучите дали сте биле во право кога првично претпоставувате кој ќе ве гледа, како и кога вашите гледачи се најактивни, од кои уреди ве следат и каков вид на видео работи најдобро со нив, што ќе биде важно за дизајнирање на идната содржина. Покрај броевите, погледнете ги коментарите што ги добивате. Помислете на нив како описни проценки и конструктивна критика. Покрај сопствените резултати, треба да ги разгледате и настаните на светската сцена на YouTube.

Со интегрирање на сопствениот напредок и планетарните трендови, но исто така и со експериментирање и надминување на тие рамки, ќе ја обликувате идеалната маркетинг стратегија за вашиот канал.

Читај Следно

10,371FansLike
2,319SubscribersSubscribe

Најнови Вести