Connect with us

Hi, what are you looking for?

Балкан

СПЕКТАКУЛАРНО: Вучиќ го отвори најголемиот трговски центар во регионот

Белградска Галерија на шеталиштето Сава, најголемиот трговски центар во регионот, е отворена за првите посетители кои очекуваат бројни содржини.

Станува збор за трговски центар на самиот брег на Сава, со површина од 300.000 квадратни метри, што ќе ги понуди најдобрите светски и домашни брендови.

  • Секој ден кога одам на работа, гледав како расте ова – рече Вучиќ, претседателот Александар Вучиќ, при првата посета.
  • Би сакал да им се заблагодарам на сите инженери, градежници, сите што работеа на овој проект – рече претседателот на компанијата „Eagle Hills“, Мохамед Алабар.

Вучиќ им откри на новинарите дека ги споделил своите соништа со Алабар и Шеикот Мухамед бин Зајед, кога тие гледале како да го претворат во населено место запоставеното мочуриште, со старите бродови и ровови.

  • Скоро сите беа против – рече Вучиќ, и додаде дека денес е изградено најубавото шеталиште во цела Европа.
  • Добивме многу со овој проект. Добивме многу вработување на луѓе, подигање на нашите градежни компании, тоа ќе придонесе за БДП на градот и ќе привлече туристи – рече Вучиќ.

Тој посочи дека овој проект ќе придонесе за заработка на Белград и Србија, а воедно го покажува и неверојатниот напредок на нашата земја.

Вучиќ изрази верување дека српските власти ќе успеат во наредните години да се осигурат дека Србија е меѓу првите пет европски земји според стапката на раст и другите економски податоци.

Алабар: Сонот се оствари

Алабар додаде дека овој проект е повеќе од работа и дека е остварен сон за српските власти кои веруваа во него.

Алабар им се заблагодари на српските власти за довербата што ја дадоа на неговата компанија да учествуваат во изградбата на ваков проект и посочи дека Србија е неверојатна земја во која работи со задоволство.

  • Честитки до сите за брзината и упорноста за ова да успее. Најубавото нешто на светот е кога сте во можност да имате сон, визија или план, но уште поубаво е кога имате доволно храброст да го постигнете тоа до крај – рече Алабар.

Тој посочи дека, кога го вели тоа, тој првенствено мисли на претседателот Александар Вучиќ и додаде дека тој е човек кој не само што сака да сонува, туку сака да види како изгледа во реалноста.

Алабар исто така му рече на претседателот дека неговата страст за економскиот напредок на Србија го достигнува секој граѓанин и потсети дека создавањето работни места и економскиот развој отсекогаш биле големо прашање во нашата земја и дека економскиот напредок сега е видлив.

  • Трговскиот центар најмногу ќе се наполни во март, кога ќе пристигне вакцината и ќе помине короната – рече претседателот на Србија за време на посетата.

По разговорот со изведувачите, тој рече дека на белградското градилиште на вода биле ангажирани 2.850 работници, само на Кулата 300 работници и дека има многу странски работници.

  • Ова ја менува сликата за Србија, сите од регионот ќе зборуваат за ова и ќе дојдат тука – рече министерот за финансии, Синиша Мали.

Белградска Лалерија ќе биде најголемиот трговски центар, забавна и гастрономска дестинација во регионот.

Во пресрет на официјалното отворање, синоќа беше подготвен коктел за деловни партнери и станари кои не го кријат задоволството што ќе прават деловни активности во најновиот белградски трговски центар.

Објектот ќе има околу 300 локали и 50 ресторани, како и кино со повеќе од 1.700 места. Покрај новите брендови, Галерија ќе ги претстави и постојните брендови со нивните премиум изданија.

Галерија Белград претставува унифициран концепт на шопинг, забава и гастрономија што досега не е виден во нашата земја. Тоа ќе биде единствениот европски трговски центар на брегот на реката. Понудата ќе ги вклучува најдобрите светски и домашни брендови на едно место, десетици кафулиња и ресторани, два комплекси за забава и кино со најнапредна технологија IMAX.

Инспириран од духот и улиците на Белград, Галерија Белград е еден вид архитектонски потфат што му дава на овој дел од градот сосема нов сјај. Стаклото и каменот преовладуваат во надворешноста и се совршен додаток на брегот на Сава, кој нуди импресивен поглед од ресторани и кафулиња.

Внатрешноста на белградската галерија не може да се спореди со ниту еден друг објект од овој тип во овој дел на Европа. Улиците и плоштадите се поделени на единици кои го рефлектираат пулсот на градот, а благодарение на фасадите и подовите направени од природни материјали и таванот изработен од проџирни панели, прошетката низ ентериерот им дава на посетителите впечаток дека се надвор.

Идејното решение за белградската галерија го стори престижното архитектонско студио „Callison RTKL од Лос Анџелес, кое стои зад проектите како што се Центарот Колумбија во Сиетл и Fashion Show, најголемиот трговски центар во Лас Вегас.

Галерија Белград носи уште една иновација, програмата за лојалност „Мој Белград“, чии членови стануваат сите што ја преземаат апликацијата на Галерија Белград. Со скенирање на фактурите направени при купување во тој трговски центар, членовите собираат поени што можат да ги користат за идни набавки.

Први кои ќе имаат можност да купат на тој начин се добитниците на наградната игра „Шопинг како милионер“. Најсреќниот победник освои два милиони динари, второпласираниот 200 000 и петте освојувачи на третото место по 20 000 динари.

Покрај поени, апликацијата обезбедува и бројни попусти и други поволности. Отворањето на белградската галерија ќе биде придружено со седумдневен фестивал, за време на кој секој ден ќе биде исполнет со содржина и разни активности.

најчитани вести

Забава

Радмила Манојловиќ се појави на едно случување каде што се сретна со својата колешка Јелена Карлеуша и тој момент го овековечки со  заедничка фотографија....

Балкан

За Јосип Броз беа напишани многу песни, а една од најпознатите „Druže Tito ljubičice bela“, ја чинеше младата новинарка Жена Лебл две и пол години затвор...

Македонија

Пред малку до медиа.мк стигна информација од граѓани кои велат дека околу полноќ на Партизанска во Центар во близина на аптеката Зегин имало истрели...

Забава

Интернет просторот е преплавен со разно-разни огласи, наградни игри, онлајн продажби… Се продава се, ама баш се – од игла до локомотива. Што, секако, не...