Скопски моден фестивал три дена ќе ја слави модата во метрополата, на нова урбана
локација – центарот за настани PURE Night Club во градскиот парк, каде под блесокот
на рефлекторите од 28 до 30 септември, последните колекции и дизајнерски дострели
пред илјадниците гости и посетители, на сцената ќе ги прикажат низа македонски и
странски учесници, под закрила на маркетинг агенцијата MAX Management Inc.
Официјалната ревиска програма ќе се одвива во четврток, петок и сабота од 18:30 до
22:30 часот.
Трите заштитни лица на третата сезона се интернационалните модели Аинура
Јементајева, Тами Петковска и Кристина Велковска од Моделс Ин. Организаторите
традиционално изработија најавно видео и едиторијални фотографии, инспирирани од
среќната лото тројка и боите на ноќта, во соработка со дуото Frozen Time Drops. Како
стилист на кампањата се потпишува Ангелина Китановска. Извршен продуцент е
Милан Атанасов, креативен директор на фестивалот.
Девојките носат комбинации на ексклузивни креации од познати и еминентни имиња
на нашата модна сцена: Билјана Каран, Ивана Кнез, KTN, La Maison Cece T. и
Христијан Младеновски. Кошулите, од друга страна, го навестуваат пристигнувањето
на брендот Сербез, чија деби колекција премиерно ќе се лансира и внесе освежување
на Skopje Fashion Festival powered by Државна Лотарија. Чевлите и чантите се од
мултибренд понудата на N Fashion, додека сребрениот накит е од Noel Jewelss.
За шминката е заслужно Moe Studio Dadar, а за фризурите се погрижи Social Hair
Salon. Официјални партнери за шминка и убавина на настанот се FABUspot, застапени
со премиум брендовите: MAC, Bоbbi Brown, Burberry, Clarins, Estée Lauder, Shiseido и
Foreo. Официјални партнери за фризура и нега на коса на фестивалот се Dakalama, со
широката палета на производи од: K18, Revlon Professional, Glynt и Reuzel.
По година и половина од првото издание, односно две одржани сезони, Скопски моден
фестивал може да се пофали со бројка на учесници од над 40 дизајнери, брендови и
академии, присуство на повеќе од 100 акредитирани новинари, фотографи и
претставници на новите медиуми, како и посетеност од речиси 15.000 гости во текот на
ревиите, изложбените салони и пропратните активности на настанот. Кои се главните
протагонисти и што ќе донесе „среќната тројка“ на Skopje Fashion Festival powered by Државна Лотарија, целата јавност ќе дознае веќе од оваа седмица, а особено во живо на 28, 29 и 30 септември во клубот PURE.