14.8 C
Skopje
петок, мај 10, 2024

ЕВЕ ЗАШТО ЈАПАНОНЦИТЕ СЕДАТ НА ПОД КОГА ЈАДАТ

Поминуваме многу време седејќи на работа и возејќи се дома во автомобил или во јавен превоз за повторно да седнеме и да вечераме дома, додека повеќето јапонски семејства јадат седејќи на подот.
Предностите на седењето на подот се следниве:

1. Помага при варење

Кога седите на подот со скрстени нозе и јадете, вежбате јога истовремено. Оваа положба на крос-нозе се нарекува „лесна“ поза или сухасана и се верува дека го зголемува протокот на крв во стомакот, помагајќи ви лесно да ја варите храната и да добиете најмногу витамини и хранливи материи.

Кога ќе се наведнете напред за да ја отстраните храната од чинијата, а потоа се вратите во почетната позиција за да ја проголтате, ги зајакнувате стомачните мускули.

2. Може да ви помогне да изгубите тежина

Кога вашето тело почнува да лачи хормон наречен лептин, тој испраќа сигнал до вагусниот нерв дека сте сити и дека правилната функција на овој нерв може да ве спречи во прејадување.

3. Ве прави пофлексибилни

Ако седите премногу долго на стол, грбот може многу брзо да се повреди и да ги истегнете дисковите во ‘рбетот. Од друга страна, седењето на подот ги истегнува колената и колковите. Оваа позиција ги зајакнува грбот и рамената.

4. Оваа позиција може да ви помогне да живеете подолго

Ако можете лесно да станете од оваа положба со скрстени нозе, без никаква поддршка, големи се шансите да живеете подолго. Излегува дека седењето на под додека јадете и станувате неколку пати на ден е еден од најлесните начини да додадете неколку години во вашиот живот.

5. Ги одржува зглобовите здрави

Кога седите долго на стол, колковите се вкочануваат. Седејќи на подот, ви овозможува да ги истегнете колковите и зглобовите, правејќи ги зглобовите пофлексибилни. Позициите за седење како што се чучњевите ги прават мускулите да работат дури и кога одмарате, бидејќи ве охрабруваат да ги зафатите мускулите кои не се активни додека седите на стол.

6. Го подобрува држењето на телото

Ги зафаќате основните мускули, што пак е од корист на вашето држење на телото.

7. Тоа го смирува вашиот ум

Јогата што ја правите додека седите на подот го смирува вашиот ум. Кога вашиот ум е мирен, можете да уживате во храната повеќе и да јадете додека не се засите.

Читај Следно

10,371FansLike
2,319SubscribersSubscribe

Најнови Вести