5.8 C
Skopje
четврток, јануари 12, 2023

ЕВЕ КОЈА ХРАНА НИКОГАШ НЕ ТРЕБА ДА ЈА ЈАДЕТЕ НАВЕЧЕР

Сирење
Сирењето содржи масти кои се доста тешко сварливи.

Месо
Месото содржи многу заситени масти, а производите како паштетата и колбасите често содржат толку многу хемиски адитиви што е подобро засекогаш да ги исфрлите од исхраната. Тешката вечера со месо ќе биде тешко сварлива, па телото ќе го изгуби одморот во драгоцените ноќни часови.
Зачини
Зачините додаваат неверојатна арома и вкус на садот; зачинетиот ручек совршено ќе заживее и ќе даде енергија. Но, за време на доцната вечера, јадењата со зачини можат да предизвикаат металоиди и тежина во стомакот.
Карфиол
Карфиолот делува како здрав избор за лесен оброк, со минимум калории и максимум влакна и микронутриенти. Сепак, зеленчукот со крстовиден (зелка) го отежнува варењето, па ова не е најдобриот избор пред спиење.
Сладолед
Чаша сладолед во кревет и вашата омилена мелодрама е вин-вин рецепт за лошо расположение. Ова може да ви помогне да поминете низ тежок ден, но вашето тело нема да ви се заблагодари. Сладоледот содржи голема количина на заситени масти, шеќер и адитиви. Сите овие компоненти влијаат на варењето и на нервниот систем.
Темно чоколадо
Темното чоколадо е богато со антиоксиданси и супстанции кои позитивно влијаат на функционирањето на мозокот, обезбедувајќи енергија и сила. Но, во вечерните часови, таквиот десерт може непотребно да го стимулира нервниот систем и да го прекине сонот, па затоа е подобро да го оставите чоколадото за наутро.

Читај Следно

spot_img
10,371FansLike
2,319SubscribersSubscribe

Најнови Вести

spot_img