spot_img
26.8 C
Skopje
вторник, јули 6, 2021
spot_img

Овие 8 мисли кои ја уништуваат нашата психa

Размислете за ова! Познатиот психотерапевт Стивен Хокинг не се предаваше дури и кога беше парализиран! Тој ги советуваше луѓето да ја споредуваат депресијата со црна дупка

Корона пандемијата имаше влијание и на менталното здравје на луѓето. Можеби овие денови се чини дека сè се одвива некако неуспешно: ви се лоши, имате проблеми на работа, вашиот партнер не ве разбира … Тажните мисли ја зафаќаат целата свест и веројатно се прашувате: „Зошто ми се случи ова на мене? “

„Поентата ми е дека црните дупки не се толку црни како што изгледаат. Ова не се вечни затвори, како што се сметаше порано. Има излез од нив, а можеби и во друг универзум. Ако се чувствувате заробени во црна дупка, не се откажувајте – постои излез, рече Стивен “.

Постојат неколку фрази кои апсолутно не смеат да се изговараат, дури и ментално:

„Секој живее подобро од мене“

Споредбата со другите е „крадец“ на радоста. Честопати повеќе ги цениме животите на другите, а тоа може сериозно да ја оштети нашата состојба. Секоја личност ја води својата битка и не можете да знаете сè за сите проблеми што се случуваат во нечиј живот. Секој може да направи грешки, секој има свои маани, едноставно им се случуваат неуспеси на луѓето. Немате идеја што се случи со вашиот весел колега минатиот ден.

„Не сум во право“

Ова не само што е грубо, туку и го забавува животот. Мислата целосно го зафаќа мозокот и не ви дозволува да пробате нешто ново. Ако мислите: „Се обидов овој пат, но не успеав“, тогаш тука не станува збор за вашиот карактер или вештини – само една акција. Затоа, не грижете се да испробате нови работи.

„Нема да бидам среќен се додека не ….“

Според психологот Ариани Мачин, оваа штетна мисла забавува и ве прави несреќни до денот кога ќе ја постигнете целта. Ако научите да живеете во сегашноста, би биле уште посреќни кога ќе го добиете она што го сакате. Размисли за тоа.

„Не сум задоволен од мојот изглед.”

Во ред е да видите недостатоци во вашето тело, но постојаното оценување на сопствената слика само го влошува вашето ментално здравје. Фокусирајте се на она што го сакате за себе; постави цели кон кои треба да се стремиме. И не заборавајте да се пофалите дека го добивте она што го сакате!

„Кај мене секогаш е така“

Не го скршивте намерно приклучокот, иако сте очајно убедени во ова. Чувството на сопствените недостатоци постепено зафаќа сè што правите и размислувате. Ова води до фактот дека секоја помала непријатност, како скршена чаша, почнувате да го оправдувате „добро, тоа сум јас“, наместо да се стремите кон точност и внимание.

“Неможам да го направам тоа”

Да, можете да се сомневате и да се плашите од нови работи, но не дозволувајте стравот да завладее. Понекогаш велите дека не можете да направите нешто без дури и да го пробате! Ризикувајте, развивајте се.

„Не го заслужив овој успех“

Кога и да се случи нешто добро, дали се чувствувате како да не го заслужувате тоа? Престанете да ги игнорирате вашите позитивни квалитети: напорна работа, вештина, достигнувања и среќа.

„Мојот живот секогаш ќе биде тежок“

Оваа токсична мисла нагласува дека проблемот никогаш нема да исчезне. Тој го исполнува вашиот живот со непотребна вознемиреност и може да доведе до депресија. Се разбира, не е толку лесно да ја обновите свеста, но работата на себе сигурно ќе вреди за сите напори.

Читај Следно

10,371FansLike
2,319SubscribersSubscribe
spot_img

Најнови Вести