21 C
Skopje
недела, април 25, 2021
spot_img

Банани за силен имунитетен систем

Без разлика дали ќе ги измешате во смути, ќе ги комбинирате со некоја друга храна или се вашето омилено јадење, бананите се ефтин, пренослив и вкусен начин да се заситат.

Ако, како и многу други луѓе, сте решиле да преминете на диета без јаглени хидрати, веројатно треба да го елиминирате ова овошје. Поради тој потег, би можеле да доживеете изненадувачки здравствени промени.

Еве што може да се случи ако целосно ги отстраните бананите од вашата диета:

1. Вашиот имунолошки систем може да страда
Бананите – а особено незрелите банани – се одличен извор на скроб кој ги храни здравите бактерии во вашиот дигестивен тракт. Меѓутоа, ако ги елиминирате бананите од вашата исхрана, можете да ги лишите вашите корисни цревни бактерии од храната што им е потребна за репродукција.
Според статијата за истражување од 2013 година објавена во списанието „Frontiers in Immunology“, правилното пробиотичко влакно може да помогне во поддршката на вашиот имунолошки систем, но елиминирањето на пробиотската храна, како што се бананите, може негативно да влијае на вашиот имунитет. Со други зборови, потенцијално може да станете подложни на болести.

2. Ќе ви треба повеќе време да се опоравите по тренингот
Средна банана содржи околу 517 милиграми калиум или 11% од препорачаната дневна доза, а недостаток на калиум е поврзан со грчеви во мускулите.
Студија од 2012 година објавена во PLOS One исто така откри дека бананите се ефикасни во намалувањето на воспалението после вежбање и создаваат поголема разлика во циркулирачкиот допамин кај спортистите после тренинг од напитоци за обновување засновани на јаглени хидрати, што може да значи дека елиминирањето од исхраната може да го забави закрепнувањето од обука.

3. Поголем ризик од развој на висок крвен притисок
Ако сакате да го одржите крвниот притисок во здрав опсег, можеби ќе сакате да чувате банани на вашето мени. Студија од 2005 година објавена во списанието „Hypertension“ открива дека храната богата со калиум веројатно има сличен ефект врз намалување на крвниот притисок како и калиум хлорид, додаток кој често се користи за намалување на крвниот притисок.

4. Може да има поголем ризик од мозочен удар
Високиот крвен притисок е сериозен фактор на ризик за мозочен удар, а елиминирањето на храната богата со калиум, како што се бананите, од вашата диета може дополнително да го зголеми тој ризик.
Всушност, прегледот на мета-анализата објавена во BMJ од 2013 година откри дека луѓето кои проголтале повеќе калиум го намалуваат ризикот од мозочен удар за дури 24%, пишува „Eat This, Not That“.

Читај Следно

10,349FansLike
2,319SubscribersSubscribe

Најнови Вести