10 C
Skopje
петок, април 23, 2021
spot_img

Еве зошто ти БЕГААТ ДЕВОЈКИТЕ ШТО ГИ МУВАШ

Темата за тоа како да се побара љубов во дигиталното време го заинтересира американскиот социолог Ерик Клиненберг. Ја напишал книгата „Модерна романса“. Тој вели дека денес луѓето се многу склони кон комуникација преку СМС, правејќи големи грешки, особено кога се допишуваат со некој што го сакаат и со кого би сакале да влезат во љубовна врска.

Откако разговарал со стотици луѓе и ги прочитал нивните СМС-пораки, заклучил дека ова се петте најголеми грешки што повеќето ги прават кога се обидуваат да заведат некого:

1. Еј или здраво – овој вид порака е збунувачка и двосмислена. Другата страна не знае на што точно треба да одговори бидејќи не станува збор за нешто конкретно. Тој исто така може да напише „Еј“ и повторно никој да не рече ништо – тоа е лоша, празна комуникација и се чини дека е малку детска и ограничена.

2. Бесконечни обиди да договорите состанок – на пример, и праќате СМС на жена со прашање „Дали сте слободни во петок навечер?“, А таа одговара „Не сум, а понеделник?“, И ти пишуваш „Не можам, работам? Може среда? “, па одговорот доаѓа„ Јас сум слободен само до 9 во среда “итн. Преписката продолжува, а енергијата паѓа на обете страни.

3. Премногу долги пораки – се добива впечаток дека човекот што испраќа таква порака е тежок во животот. Ако застанете и размислите малку, ќе сфатите дека можете да кажете многу со неколку зборови, и ова ќе остави позитивен впечаток на оној што ви се допаѓа.

4. Пишување пораки со некои збунувачки кратенки или тешка неписменост – секој повеќе би сакал да излегува со некој што знае да се изрази и е донекаде писмен. Ако не сте сигурни како да напишете нешто, постојат веб-страници каде што можете да го проверите. Исто така, пишувањето со некои чудни кратенки изгледа несериозно и детско.

5. Прашање како „Сакаш вечер да се шлаеме низ град?“ – повеќе звучи како СМС од тинејџер кој штотуку открил дека има девојки во светот. Покрај тоа, пораката од овој тип е малку двосмислена и збунувачка, пренесува „Business Insider“.

Читај Следно

10,350FansLike
2,319SubscribersSubscribe

Најнови Вести